Login
|
Sign Up
Toggle navigation
HOME
Fatawa (
55
)
Aqaid w Imaniyyat (
1
)
Islami Aqaid (
0
)
Adyan-o-Mazahib (
0
)
Firaq-e-Batila (False Sects) (
0
)
Bid'aat-o-Rusumat (
0
)
Taqleed A'imma, Masalik (
0
)
Quran-e-kareem (
1
)
Hadees & Sunnat (
0
)
Dawat & Tableegh (
0
)
Ibadat (
10
)
Taharat (purity) (
4
)
Namaz (Prayer) (
3
)
Juma, Eidain (
1
)
Ahkam-e-Mayyet (
0
)
Rozah (Fasting) (
1
)
Zakat & Sadqat (
0
)
Hajj & Umrah (
1
)
Zabeeha & Qurbani (
0
)
Qasam & Nazar (
0
)
Auqaf, Masajid, Madaris (
0
)
Muamalat (
5
)
Tijaarat (Buisnes) (
2
)
Intrest ,Insurrance (
3
)
Warasat (
0
)
Muaashrat (
4
)
Nikah (Marriage) (
4
)
Talaaq (Divorce) (
0
)
Libas & Lifestyle (
0
)
Akhlaaq & Aadab (
0
)
Ta'leem & Tarbiyat (
0
)
Mutafarriqat (
7
)
Halal & Haram (
3
)
Tasawwuf (
0
)
Seerat & Maghazi (
0
)
Other (
4
)
Recent Fatawa
Article
Ask a Question
Muaashrat
/
Nikah (Marriage)
Question # :
1016
India
assslamu alaykum hazrat masla ye maloom karna he meri bivi jisam ke aitbar se kamzor he or mene kafi ilaj karaya or kararahahnu or uski nafsani khahishat bahut kam he uski wajahse mera dil gunah ki taraf jata he ab me kiya karu
Answer :
1016
Published On :
Apr 15, 2019
بسم الله الرحمن الرحيم
Agar Bivi se aap ki jinsi khwahish puri nahi ho rahi hai aur aap ko khwahish ki zyadti ke sabab kisi gunah me pad jane ka Andesha ho to is surat me dusri shadi ki ja sakti hai lekin islam me dusri shadi us waqt jayez hai jab ke shohar dono biviyon ke huqooq ada kar sakta ho aur dono biviyon aur unke bachhon ke darmyian Adl-o-insaf Qayam karne par qadir ho. agar ye andesha ho ke dusre Nikah ke baad dono biviyon ke huqooq ada nahi Kar Sakega to ab dusri shadi karna jayez nahi hai. Quran me bhi Aise shakhs ko dusri shadi karne se mana kiya gaya hai. Ek Hadees me hai ke jo Shakhs do biviyon ke darmiyan barabri ka mu'amla nahi karega woh Qayamat ke din aisi halat me aayega ke uska ek pehlu khushk hoga. Aap apni bivi ka ilaaj jari rakhen Aur usi se Apni khwahish puri karen Agar khwahish ki zyadati ho Aur gunah ki taraf dil mayel hota ho to kasrat se roze rakhen is se bhi khwahish me kami hoti hai. قال اللہ تعالیٰ: فانکِحُوا مَا طَابَ لَکُم مِنَ النِّسَاء مَثنیٰ وَ ثُلَاثَ وَ رُبَاعَ، فان خِفتُم أن لَا تَعدِلُوا فَوَاحِدَةً ۔۔۔ (النساء ۳) وقال في الہندیة: و اذا کانت لہ امرأة و أراد أن یتزوج علیہا أخری، وخاف أن لا یعدل بینہما، لا یسعہ ذلک، وان کان لایخاف ذلک وسعہ ذلک (الفتاوی الہندیة:ج۱ ص۳۷۴، کتاب النکاح، الباب الحادي عشر في القسم۔ دارالکتب العلمیہ۔بیروت عن عبد الله بن مسعود خرجنا مع رسول الله ﷺ، ونحن شباب لا نقدر على شيءٍ، قالَ: يا معشرالشَّبابِ، عليكم بالباءةِ، فإنه أغضُّ للبصر، وأحصن للفرج، ومن لم يستطع فعلَيه بالصوم فإن الصوم لَهُ وِجاءٌ (ترمذى شريف: ج۱ص۲۰۶، ابواب النکاح)۔
Allah knows Best
Darul Ifta,
Baitul Ma'arif,Kairabad (Awadh)
Related Question / متعلقہ سوال
کیا فرماتے ہیں مفتیان کرام اس مسئلہ ذیل کے بارے میں۔۔ میری پہلی طلاق کے ۱۲ سال کے بعد میرا دوسرا نکاح ہوا میرے پاس پہلے شوہر سے ایک بیٹا ہے۔ اب سے ۲ سال قبل میرا دوسرا نکاح ہونے سے پہلے میں نے اپنی ساری پریشانی میرے ہونے والے دوسرے شوہر کے سامنے رکھی تو ان ہونے میرے بیٹے کے ساتھ ہر بات کو قبول کیا اور پوری ذمہ داری اپنے والدین کے سامنے لی اور انکے والدین بھی اس میں پوری طرح شریک تھے۔۔ اب میرے شوہر ہر طرح کی زمیداری سے پلٹ گئے ہیں اور میرے بیٹے کو بھی قبول نہیں کر رہے ہیں اور جس گھر میں مجھے رکھا تھا وہ بھی فروخت کردیا ہے۔ میرے شوہر مجھے بار بار جلدی جلدی ہر ۲ ماہ میں مجھے رخصت کردیتے ہیںمیری والدہ کے گھر بھیج دیتے ہیں اور میںجانانہیں چاہتی میرے شوہر کی پہلی بیوی بھی ہیں لیکن انکو انکی والدہ کےگھر نہیں بھیجتے۔۔ اور میری والدہ کا گھر 260 کلومیٹر فاصلے پر ہے اور مجھے آسانی سےواپس نہیں بلاتے ۔۔اب جب میں شوہر کے پاس جاؤں تو کیا میرے شوہر کو میرے پاس اتنے ہی روز لگاتار رہنا چاہیے جتنے روز میں والدہ کےگھر رہی ہوں اور وہ پہلی بیوی کے پاس رہے۔۔اس مسئلے میں میری رہنمائی فرمائیں۔۔ ۔ اس مسئلے میں میری رہنمائی فرمائیں۔۔ ۔ فقط وسلام۔۔ حمیرہ خان۔۔ ممبرا ضلع ٹھانے مہاراشٹرہ
Nov 04, 2022
As salamoalaikum Shaikh, I wanted to ask about the non-Muslims marriages. If both the husband and the groom are non-Muslims, does this marriages remain valid in the eyes of Islam. We Muslims perform the act of marriage as per guidance of Qur'an and Sunnah, however, all the non-Muslims perform the marriages as per the traditions of their religions. For example, Christians marry in church as per their tradition, Hindus perform marriages as per their customs and traditions. What is the stand of Islam on such marriages, are they valid or haram. Are all the non-Muslims indulge in Zina even after performing marriage as per their customs. Moreover, what is the status of their child. Are all non-Muslim child Haram?
Jul 01, 2019
Assalamu alaikum Mufti Sahab, Aaj kal ki shadio me Buffer system chal rha log khare khare khana kha lete hai. Kya aisi Shadi me jana durust hai Jaha Aap ko pata hai Ki waha Khare Hokar khana khilaya jayega.Waise Baithne ke liye kai table chair laga dete hai ki jisko baith ke khana hai baith jaye. Fir bhi kya aisi Shadi me khana khane jana Sahi hai ya galat.
Feb 03, 2019
Assalamualaikum, Hame ye maloom karna hai ki kuch din pahle ek ladki se hamari mangni ho gai ab ham kya us ladki se Phone ya Massege se baat kar sakte hain ? Baraye karm jald jawab den,
Jan 09, 2019
Home
Audio
Al-Quran
Video
Books
Services
Darul-Ifta
Online Darse Nizami
Contact
Live
About Us
Stay Updated
Subscribe for the latest
updates and articles
Your Opinion / Message